Jak składać zamówienia
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienia można składać telefonicznie, faxem, e-mailem, przez internetowy system zamówień lub za pośrednictwem naszych Przedstawicieli Handlowych.
Przy składaniu zamówień prosimy o doprecyzowanie w szczególności indeksu, ilości i jednostki miary zamawianego towaru, co umożliwi nam bezbłędną i szybką realizację dostaw.
Do Państwa dyspozycji pozostają nasi przedstawiciele handlowi i pracownicy działu Obsługi Klienta, którzy pomogą w przygotowaniu zamówień i udzielą wszystkich informacji z nimi związanych.
DOSTAWY TOWARU
Realizacja zamówień w dni robocze w ciągu 24 godzin, w szczególnych przypadkach termin realizacji uzgadniany jest z klientem. Zamówione produkty dostarczamy bezpłatnie, własnym transportem pod wskazane przez państwa adresy. Produkty chwilowo niedostępne w naszym magazynie możemy po uzgodnieniu z Zamawiającym zastąpić równoważnymi lub dostarczyć je w określonym terminie późniejszym.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Gotówką - płatność pobierana przez naszego kierowcę przy dostawie towaru.
Przelewem - na rachunek bankowy podany w dokumencie sprzedaży.
Stałym klientom udzielamy kredytu kupieckiego, przyznanego na podstawie następujących dokumentów, potwierdzonych za zgodnośc z oryginałem:
- odpis rejestru handlowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- regon
- potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego płatnika VAT
REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacje produktów wadliwych przyjmujemy i rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zwrotów towarów pełnowartościowych można dokonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zwrotom nie podlegają towary sprowadzone na specjalne zamówienie.